Stoop ICT

Stoop ICT

Servicegericht - Snelle respons - Flexibel

Stoop ICT Geschiedenis

Stoop ICT is in 2005 opgericht door Paul Stoop. Sindsdien voorzien wij klanten in de regio Oost-Brabant van betrouwbare ICT-ondersteuning. Wij bieden advisering, inrichting en ondersteuning op het gebied van informatietechnologie. Denk hierbij aan het inrichten en ondersteuning van servers, werkplekken, telefonie, back-up, programmeerwerk voor o.a. het stroomlijnen van bedrijfsprocessen. Stoop ICT richt zich op MKB (1-1000 werkplekken) in Brabant vanuit Veghel.


Ons doel is klanten in staat te stellen om op de meest efficiënte wijze te werken en doelstellingen te realiseren. Stoop ICT staat niet alleen klaar tijdens kantooruren, maar als het noodzakelijk blijkt, óók 's avonds of in het weekend.


Waarborging van continuïteit van de service gebeurt ook door samenwerking met eveneens ervaren ICT-specialisten in de regio, zodat je altijd verzekerd bent van een dienstverlener met expertise, met aantrekkelijke tarieven op basis van een maandelijks opzegbaar contract. Kortom, ontzorgen is ons doel!

Ons Team

Paul

Paul

Paul heeft in 2005 Stoop ICT opgericht. Door zijn passie voor het operationeel maken en houden van ICT in een klantomgeving is hij op dit idee gekomen. Voordat Paul begon met Stoop ICT is hij 25 jaar werkzaam geweest voor IBM. In deze 25 jaar heeft hij in veel verschillende omgevingen projecten uitgevoerd bij klanten. Zijn ervaring & opgedane kennis wil hij al vanaf het begin inzetten voor lokale ondernemers.
Wanneer wij aan Paul denken, dan denken wij aan: zijn passie voor ICT, zijn kennis en behulpzaamheid.

Nicky

Nicky

Nicky is alweer sinds 2011 in dienst bij Stoop ICT. Sindsdien is het gebruikelijk dat je Nicky als eerste aan de lijn krijgt wanneer er hulp nodig is. Zij gaat direct aan de slag om het probleem op te lossen, wanneer ze je niet kan helpen zorgt ze dat het geregeld wordt!
Wanneer wij aan Nicky denken, dan denken wij aan: haar enthousiasme, de service en de personeelsfeestjes.

Serge

Serge

Serge werkt sinds 1 mei 2020 bij Stoop ICT. Voordat Serge aan de slag ging bij Stoop ICT heeft hij jarenlange ervaring opgebouwd als systeembeheerder.
Hij heeft een duidelijke visie en gaat altijd gestructureerd te werk.
Wanneer wij aan Serge denken, dan denken wij aan: zijn energieke aanpak, zijn aanspreekbaarheid en zijn vastberadenheid in het zoeken naar oplossingen.

Frans

Frans

Frans is de meest recente aanwinst van Stoop ICT! Sinds maart 2022 werkt Frans bij Stoop ICT. Na zijn studie aan de HTS Eindhoven werkt hij al sinds 1995 met heel veel plezier als IT’er. Door de jaren heen heeft hij erg veel ontwikkelingen meegemaakt op dit gebied. Naast dat hij out of the box naar oplossingen zoekt is hij een rustig persoon die altijd goed nadenkt voordat hij iets doet.
Als wij aan Frans denken dan denken wij aan: structuur, vriendelijkheid en resultaatgerichtheid.

Kennismakingsgesprek

Ben je nieuwsgierig wat Stoop ICT voor jouw bedrijf kan betekenen? Dan komen wij graag met je in contact! Vraag een vrijblijvend kennismakings- of adviesgesprek aan.