De ICT-servicedesk van Stoop ICT behandelt vragen en problemen, geeft ondersteuning met betrekking tot het gebruik van ICT-middelen en voorziet gebruikers van informatie over (veranderingen in) de ICT-dienstverlening.
U wilt dat storingen en of gebruikersvragen snel en vakkundig opgelost worden zowel op afstand als op locatie. Door onze bezetting, kennis en ervaring kunnen wij u snel helpen wanneer een probleem zich voordoet. Wij zorgen voor een snelle afwikkelingen van uw vraag en of probleem en geven u tevens advies hoe u zaken efficiënter kunt maken.
Standaard werkzaamheden van onze servicedesk:
Back-up monitoring Registratie van meldingen.
Bewaken van uitgezette calls en gebruikers op de hoogte houden.
Aanmaken en wijzigen van gebruikersaccounts.
Meewerken in projecten (waaronder migraties).
Beheren van Service Level Agreements (SLA’s).
Systeem monitoring.
Direct behandelen van calls en indien nodig escaleren.
Installeren van nieuwe software.
Contact leggen en onderhouden met leveranciers.
Opstellen en updaten van handleidingen.