Stoop ICT

Servicedesk

De servicedesk is het centrale contactpunt binnen jouw ICT-organisatie.

Wat is een Servicedesk?

De ICT-servicedesk van Stoop ICT behandelt vragen en problemen, geeft ondersteuning met betrekking tot het gebruik van ICT-middelen en voorziet gebruikers van informatie over (veranderingen in) de ICT-dienstverlening.


U wilt dat storingen en of gebruikersvragen snel en vakkundig opgelost worden zowel op afstand als op locatie. Door onze bezetting, kennis en ervaring kunnen wij u snel helpen wanneer een probleem zich voordoet. Wij zorgen voor een snelle afwikkelingen van uw vraag en of probleem en geven u tevens advies hoe u zaken efficiënter kunt maken.


Standaard werkzaamheden van onze servicedesk:

  • Back-up monitoring

  • Registratie van meldingen

  • Bewaken van uitgezette calls en gebruikers op de hoogte houden

  • Aanmaken en wijzigen van gebruikersaccounts

  • Meewerken in projecten (waaronder migraties)

  • Systeem monitoring

  • Direct behandelen van calls en indien nodig escaleren

  • Installeren van nieuwe software

  • Contact leggen en onderhouden met leveranciers

  • Opstellen en updaten van handleidingen

  • Beheren van Service Level Agreements (SLA’s)

Kennismakingsgesprek

Ben je nieuwsgierig wat Stoop ICT voor jouw bedrijf kan betekenen? Dan komen wij graag met je in contact! Vraag een vrijblijvend kennismakings- of adviesgesprek aan.