Servicedesk

De servicedesk is het centrale contactpunt binnen jouw ict-organisatie.

Wat is een Servicedesk?

De ICT-servicedesk van Stoop ICT behandelt vragen en problemen, geeft ondersteuning met betrekking tot het gebruik van ICT-middelen en voorziet gebruikers van informatie over (veranderingen in) de ICT-dienstverlening.

U wilt dat storingen en of gebruikersvragen snel en vakkundig opgelost worden zowel op afstand als op locatie. Door onze bezetting, kennis en ervaring kunnen wij u snel helpen wanneer een probleem zich voordoet. Wij zorgen voor een snelle afwikkelingen van uw vraag en of probleem en geven u tevens advies hoe u zaken efficiënter kunt maken.

Standaard werkzaamheden van onze servicedesk:

  • Back-up monitoring Registratie van meldingen.

  • Bewaken van uitgezette calls en gebruikers op de hoogte houden.

  • Aanmaken en wijzigen van gebruikersaccounts.

  • Meewerken in projecten (waaronder migraties).

  • Beheren van Service Level Agreements (SLA’s).

  • Systeem monitoring.

  • Direct behandelen van calls en indien nodig escaleren.

  • Installeren van nieuwe software.

  • Contact leggen en onderhouden met leveranciers.

  • Opstellen en updaten van handleidingen.

a2hs_explain
a2hs_tap
a2hs_then