3CX is een robuust, compleet uitgerust communicatiesysteem, waarmee u overal en altijd met uw collega's en klanten kunt communiceren. Hieronder een greep uit de mogelijkheden:
Telefonie: Web client en mobiele apps
Videobellen: Inclusief, geen add-ons nodig
Live chat: Direct contact met klanten via website of WhatsApp!
Integraties: CRMs en Microsoft 365
Lage kosten: Bespaar op uw telefoonrekening, add-ons en hardware
Flexibel: Behoud uw nummers, kies zelf uw telefoons en provider
Veilig: 3CX bevat geavanceerde beveiligingstechnieken
Installeer overal: Hosted of op locatie, MiniPC, Hyper-V, VMware of KVM!
600.000+ wereldwijde klanten
Met 3CX krijgt u geavanceerde call center mogelijkheden. Boost uw bereikbaarheid met deze technologie!
Switchboard
Call Center Reporting – gebruikeractiviteit, team queue, SLA en meer!
Queue strategieën en statistieken – round robin, prioritized hunt en anderen!
Call & Chat Monitoring voor managers
Integratie met Microsoft 365
CRM integratie met populaire CRMs – Salesforce, Freshdesk etc.
3CX CRM API
Call Recording
Hot Desking
Voor al uw vragen, of de aankoop, inrichting en beheer van uw telefooncentrale kunt u terecht bij Stoop ICT. Wij zijn al vele jaren 3CX Partner en hebben diverse certificeringen.